TEMPORADA 2021-2022

Aquesta temporada 2021-2022 esperem que sigui una temporada completa i sense interrupcions.

Tots plegats, directius, coordinadors, entrenadors, jugadors, mares, pares i seguidors ens podem sentir molt orgullosos de que jugadors formats a l'Escola estiguin triomfant en equips de primera línia del nostre territori.

Amb el fitxatge de la Xènia Carceller i l'Arç Martínez, ja son 13 els jugadors sortits de l'Escola que fan el pas a jugar a FC Barcelona (8 futboliestes), RCD Espanyol (2 futbolistes) i Girona FC (1 futbolista). Motiu que sempre ens omple d'orgull.

En la temporada anterior  el Juvenil A va quedar campions de lliga, es va mantenir la primera divisió Cadet i la Benjamí Preferent del F7, sent un any col·lectivament parlant esplèndid on els jugadors han millorat dia a dia com a persones i futbolistes.

Serà el quart any que la majoria de jugadors que han finalitzat l'etapa juvenil formaran part del primer equip del CF Ripoll i UE Campdevànol. Són ja percentatges molt elevats de jugadors provinents de l'Escola que juguen als nostres séniors.

També jugadors que després de passar per l'Escola estaran en altres clubs però amb una bona base formativa que han adquirit amb nosaltres.

Volem continuar amb la formació establerta en la planificació esportiva marcada pels nostres coordinadors ja que pensem que el camí que s'ha fet fins ara ha sigut positiu. Tot i així, sabem que hem de millorar i no dubteu que posarem tots els mitjans possibles per aconseguir-ho.

El grup que s’encarregarà de la gestió dels entrenaments, partits i de la resta d’aspectes que afecten al desenvolupament esportiu i personal de tots els nens i nenes de l’Escola són:

• Aitor Carmna (Coordinador Administratiu i General)

• Arnau Montón (Coordinador etapa Cadet i Juvenil)

• Albert Erena (Coordinador etapa Infantil i Aleví)
  • Aina Teixidó i Sandra Ramírez (Coordinador etapa Benjamí, Prebenjamí i Escoleta)

• Eudald Noya (Coordinador Metodològic)

Tots ells, junt amb altres col·laboradors, membres de la junta directiva, pares i mares seguirem apostant fermament per la formació però sense deixar de banda la competició ja que al participar en lligues de primer nivell ens obliga a "saber competir".

Pel que fa a l'entreno específic de porters serà tots els dimecres però s'informarà del dia d'inici.

Aquestes dates queden expenses d'alguna possible modificació, però en el cas d'algun canvi s'informarà personalment als afectats.

Descarga
EFR HORARIS PARTITS ENTRENAMENTS I SEUS