10 ANYS D’ESCOLA, 11 MOTIUS D'ORGULL

ÉXITS COL.LECTIUS ACOMPANYATS DELS INDIVIDUALS

Al llarg d’aquests 10 anys, el Club ha aconseguit consolidar en la major part dels anys, les categories Preferents al F7 a nivell formatiu- competitiu. On un dels grans objectius ha estat formar molt bé als jugadors de les categories no competitives. Donada la forta captació existent i la previsió del futur protagonisme que tindran aquests en l’estructura del F11, de cares a competir al nivell de primera divisió amb la possibilitat de ser ascensor algun any, com ja es va produir l’any del cadet de Preferent.

Tot aquesta estructura que s’ha anat mantenint any rere any, ha estat gràcies als jugadors, entrenadors i estructura coordinativa que han treballat dia a dia i s’han preocupat d’establir i complir un sistema formatiu organitzat, on també s’ha de donar les gracies a la immensa majoria de pares, mares i familiars que faciliten també que tot això funcioni.

Amb el recent fitxatge de la Jana Muro pel F.C. Barcelona ja són 11 els jugadors i jugadores que han passat per l’Escola que ara formen part de bases de sèniors professionals. 8 al Barça, Aleix Garrido va ser el primer, Sara Ismael, Magalí Capdevila, Jan Martínez, Roc Martínez, Gemma Estany, José Basagaña i Jana Muro.

Gerard Anguita ho va fer al R.C.D. Espanyol i Núria Benet el va seguir. Finalment Illyas Chayra va decidir seguir formant-se al Girona on va realitzar el seu debut a la selecció del Marroc Sub-19.

ES COMPLETA L’ONZE DE JUGADORS SORTITS DEL RIPOLLES A BASES PROFESSIONALS

LA JUGADORA 2010 JANA MURO DE L’ESCOLA FUTBOL DEL RIPOLLÈS FITXA PEL BARÇA

En l’any del 10è Aniversari, l’Escola Futbol Ripollès, es sent orgullosa d’anunciar que la jugadora del Benjamí A Jana Muro ha fitxat oficialment pel Futbol Club Barcelona.

Des del Club, volem agrair la dedicació de la jugadora i família al llarg d’aquests anys, defensant els colors de l’equip i ajudant-lo en la consecució dels seus objectius aconseguint la salvació tranquil·la a la categoria Benjamí Preferent.

També volem aprofitar per desitjar-te la màxima sort en aquesta nova experiència, des d’aquí t’anirem seguint cada dia i esperem que ens recordis com el Club de casa teva.