1 de Febrer de 2018

PRESELECCIÓ AUTONOMICA SUB-12

Les nostres Jugadores Gemma Estany i Núria Benet han estat novament pre-selecionades per un entrenament amb la Selecció Catalana femenina Sub 12. Ens alegrem per aquest fet i sentim màxim orgull com a club. Seguiu gaudint de l’experiència i a per totes.

19 de gener de 2018

DONAR SANG ÉS DONAR VIDA

L’Escola Futbol Ripollès com a mostra de solidaritat amb la societat volem col·laborar amb una proposta que ens ha arribat:

Som uns alumnes de 3r d’ESO de l’escola Vedruna Ripoll, que davant de la necessitat d’aconseguir NOUS donants de SANG, hem decidit demanar ajuda al major nombre de persones possible. Sabent que la sang no es pot fabricar, precisem de la vostra col·laboració per seguir mantenint les reserves del banc de sang estables. Es per això que us convoquem el dia 20 de gener a la SALA EUDALD GRAELLS de Ripoll. Podeu venir de les 10 del mati a les 8 del vespre (de 14 a 16 el personal anirà a dinar), només seran deu minuts i el vostre gest pot salvar tres vides.

Animem a tots els pares i amics de l'Escola Futbol Ripollès que participin en aquesta iniciativa solidaria ja que algun dia la podem necessitar nosaltres.

18 de desembre de 2017

ANUL·LACIÓ PARTICIPACIONS DE LOTERIA DE NADAL

Informem que degut a la pèrdua queden anul·lats els talonaris nº 7 i nº 74 del nº 92530 que l'Escola Futbol Ripollès juga en el sorteig extraordinari de Nadal de la "Loteria Nacional" del dia 22 de desembre de 2017. Les participacions que queden anul·lades son les compreses entre els números 00151 i el 00175 i entre el 1826 i el 1850 totes elles incloses. Si alguna persona tingués en el seu poder una butlleta que coincideixi amb les numeracions esmentades cal que es posi en contacte amb els responsables del club.

1 de desembre de 2017

GALA DE L'ESPORT 2017

Un any mes l’Ajuntament de Ripoll conjuntament amb el Consell Esportiu del Ripollès organitzen la Gala de l’Esport en la edició del 2017. Es vol fer el reconeixement als esportistes de Ripoll que durant la temporada 2016-2017 ha destacat en els esports que participen.

Es celebrarà el divendres dia 1 de desembre a partir de dos quarts de vuit a la Sala Eudald Graells de la capital de la comarca. S’entregaran els premis a esportistes i entitats, amb cinc categories previstes. Abans hi haurà una taula rodona amb el tema de debatre ESPORT EN FEMENÍ.

L’equip Alevi A de l’Escola Futbol Ripollès serà reconegut per l’ascens a la categoria Preferent.

25 d'Octubre de 2017

LOTERIA DE NADAL 2017

A partir d'avui es posen a la venda les butlletes de la loteria de nadal per aquest any. És el número 92530 i esperem d'una vegada per totes que ens toqui.

2 d'octubre de 2017

ATURADA GENERAL 3 D'OCTUBRE

L'Escola Futbol Ripollès demà es sumarà a l'Aturada General pels fets succeïts a Catalunya com a mostra de suport a tota la població i a les institucions Catalanes.

16 de setembre de 2017

PRESENTACIÓ OFICIAL ESCOLA FUTBOL RIPOLLÈS

El proper diumenge 24 de setembre l'Escola Futbol Ripollès farem la presentació oficial dels equips i entrenadors per la temporada 2017 - 2018. Aquest any es ferà en el Mpal de Ripoll a partir de les 14:30 on mares, pares i seguidors podran gaudir dels 19 equips que tindrem enguany. Es preveu acabar just abans del partit de lliga de tercera catalana entre CF Ripoll i UNIÓ GIRONA A.C.E.

1 de setembre de 2017

Entrenament suspès dels equips Benjami

El proper dilluns dia 4 de setembre en el Mpal d'Esports de Ripoll es jugarà un partit benèfic entre el CF Ripoll i el Girona FC de primera divisió. Els beneficis es destinaran al desenvolupament de programes per la inclusió social. Per aquest motiu es suspenen els entrenaments previstos per la categoria Benjami.

Cal fer la revisió abans de l'inici dels entrenaments de setembre.
Revisió Mèdica obligatòria.

2 de juliol de 2017

Les revisions mediques a Campdevànol

L'Escola Futbol Ripollès per facilitar als jugadors federats del club la realització de la revisió mèdica obligatòria ha contactat amb un Centre Mèdic homologat per la Federació Catalana de Futbol per tal de fer-les a casa nostra.

Aquest any estaran en el Mpal de Campdevànol els diesl 17 i 18 de juliol i també el 29 d'agost. L'horari serà des de les 15:00 i fins a les 20:00. Cal portar el DNI original.

Podeu comprovar si està caducada a través del "PORTAL DEL FEDERAT" en l'apartat "Reconeixement".

Per demanar hora s'ha de contactar amb la persona encarregada d'aquest tema Marti Capdevila 672160678 a partir del 3 de juliol entre les 17:30 i les 20:30 de dilluns a divendres. Abstenir-se de trucar fora d'aquesta franja horaria i els caps de setmana.

Recordem també la obligatorietat de fer el pagament de la mutualitat a través del Portal abans de l'inici dels entrenaments.

Amb la subvenció de: