LA RIBETANA CLUB DE FUTBOL I L'ESCOLA FUTBOL RIPOLLÈS S’UNEIXEN PER A TOTES LES CATEGORIES DEL FUTBOL 11

El projecte esportiu global de comarca iniciat l’any 2009 pel C.F Ripoll i la U.E.Campdevànol , es segueix ampliant amb la unió de la Ribetana C.F.

En la que serà la 11ena temporada de l’Escola, Junta, coordinadors i membres del club, ens enorgulleix anunciar el creixement del projecte amb l’ampliació d’un altre Club i un altre poble el qual en formarà part.

Com ja hem comentat, el Futbol 11 d’ambdós Clubs serà un, ampliant les dues seus a tres i obrint portes a iniciar el que esperem sigui una llarga col·laboració.

BENVINGUTS AL PROJECTE RIBETANA C.F!

20 de desembre de 2019

Amb motiu de la pèrdua accidental d’un talonari

Comuniquem a tots els pares i simpatitzants de l’Escola Futbol Ripollès, que s’ha procedit a l’anul·lació de les participacions nº 4101 a 4125 (ambdues incloses) del número 76673, corresponents al sorteig 102/19  Loteria de Nadal de 2019

El motiu de l’anul·lació és la pèrdua accidental del talonari. Per tal motiu, s’ha fet la corresponent denúncia davant la Comissaria dels Mossos d’Esquadra, quedant anul·lades a tots els efectes.

CAMPUS DE NADAL ESCOLA FUTBOL RIPOLLES

CAMP MUNICIPAL DE FUTBOL DE RIPOLL

DESCARREGA'T EL FULL D'INSCRIPCIÓ EN AQUEST ENLLAÇ
Full inscripció Campus Futbol.pdf
Documento Adobe Acrobat 32.6 KB

L'ESCOLA FUTBOL RIPOLLÈS ET DESITJA BON NADAL

ELS DESITJOS DELS NENS AL NADAL DE L’ESCOLA

Al llarg d’aquesta setmana, l’Escola ha iniciat una nova iniciativa per tal de recollir els desitjos dels jugadors més petits del Club, relacionats amb el futbol, per tal de ser entregats als reis perquè els puguin fer realitat.

Com sempre, aquests petits ens sorprenen positivament donant-nos una lliçó amb la innocència d’aquests escrits. Aquests gaudeixen de la verdadera essència del “joc” del futbol, aliens a tota la resta, es limiten a jugar i somiar amb aquest.

En l’educació dins l’esport, els valors col·lectius del joc en equip ajuden a fer créixer aquests com a persones, no oblidem mai que el més important però, és que no perdin aquesta il·lusió que anirà canviant quan vagin creixent.

A través de missatges positius, envers companys, entrenadors,  arbitres i rivals i amb la preocupació de que el nen sigui feliç, ajudarem a aquest a desenvolupar-se en un millor entorn que facilitarà l’aprenentatge dels esmentats valors mitjançant l’esport.

Que passeu unes bones festes i no perdeu mai la il·lusió.

Aquí teniu alguns exemples....

INICI DE LES PORTES OBERTES DEL CLUB