L'INFANTIL "A" S'HA PROCLAMAT CAMPIÓ DE LLIGA. ENHORABONA ALS CAMPIONS!

L'infantil "A" s'ha proclamat campió de lliga "Infantil segona divisió" al vèncer per 1 a 13 al Cornellà Terri culminant una temporada espectacular en termes de resultats al guanyar tots els seus partits.

Gran temporada d'aquests jugadors i el seu staff tècnic que ha estat culminada amb aquest rotund èxit.

Enhorabona campions!

EL PREBENJAMÍ PUIGMAL S'HA PROCLAMAT CAMPIÓ DE LLIGA. ENHORABONA ALS CAMPIONS!

El Prebenjamí Puigmal s'ha proclamat campió de lliga a manca d'una jornada del final, al derrotar ahir diumenge dia 7 d'abril per 8 a 1 al Pradenc.

Gran temporada dels joves jugadors i del staff tècnic acompanyada d'aquesta gran il·lusió que genera el fet de ser campió.

Des del Club volem donar l'enhorabona a l'equip de treball i a tots els entrenadors que fan aquesta gran feina formativa dia a dia!!!

Deixem un recull de vídeos i imatges dels campions.

EL CARNAVAL DE L'ESCOLA

Els més petits de l'Escola en la celebració del Carnaval!

LES POSTALS DE NADAL DE L'ESCOLA

JA TENIM LES POSTALS GUANYADORES DEL CONCURS DE DIBUIX DE LA PRESENTACIÓ!!!

Al llarg del dia de la presentació moltes nenes i nens van participar en l'esmentat concurs de dibuix.

Es va decidir separar el concurs en dues categories, dibuixos nadalencs i dibuixos relacionats amb el Futbol. Aquí en teniu el resultat.

Les guanyadores i dissenyadores del dibuix de la postal són Xènia Cerceller i Txell Morera.

Enhorabona a les guanyadores i a tots els participants.

L'ESCOLA FUTBOL DEL RIPOLLÈS US DESITJA BON NADAL

13 de desembre de 2018

LOTERIA DE NADAL 2018

S'ha extraviat el talonari nº 50 del nº 32366 de la loteria de nadal que ha distribuït l'Escola Futbol Ripollès. Les butlletes anulades son les que van del nº 1226 al 1250 ambdues incloses. Ssi algú disposa d'aquestes numeracions es posi en contacte amb el club.

PRESENTACIÓ EFR 2018-2019

La presentació del Club ha estat tot un èxit en l'àmbit de participació i desenvolupament. Agraïm molt la presència de tots els pares i mares que ens han volgut acompanyar al llarg d'aquesta diada.

Hem comptat amb la col·laboració i presència dels estaments polítics ambdós pobles, cosa que ens omple d'orgull.

Moltes gràcies a tots! Amunt Escola!