1 de juliol de 2016

El Juvenil al Ajuntament de Ripoll

El divendres dia 1 de juliol en la sala Eudald Pradell de l'Ajuntament de Ripoll s'ha efectuat l'acte de reconeixement als esportistes ripollesos per les seves actuacions al llarg de la temporada 2015-2016. L'acte ha estat presidit per l'il·lustrissim Sr. jordi Munell i Garcia, Alcalde de Ripoll i amb la presència dels regidors Sr. Miquel Rovira i Comas, Sta. Anna Belen Avilés, Sr. Jordi Gumi i altres persones relacionades amb l'esport i l'Ajuntament.

El juvenil de l'EFR ha estat representat pel títol de lliga aconseguit amb el consequent ascens a Primera Divisió i amb la esperança que aquesta generació de joves futbolistes, gairabé tots de primer any, es consolidi a la categoria i ens pugui donar un futur d'èxits i alegries esportives.

3 de maig de 2016

"Tastet de futbol" amb els mes petits

Per segon any consecutiu, l’Escola Futbol Ripollès ofereix per als mes petits la possibilitat de practicar el futbol de manera gratuïta durant el final de temporada per tal que s’iniciïn en aquest esport.

En aquesta segona edició els nens i nenes participaran de manera activa en entrenaments dirigits per personal titulat per la FCF amb l’objectiu de prendre contacte amb la pilota i amb el camp de futbol i començar a entendre el concepte de joc col·lectiu.

Durant el mes de juny i després de finalitzar les competicions regulars, es realitzarà la 3ª edició de les Jornades de Tecnificació en les que els jugadors mostraran els progressos aconseguits durant aquest any i es donarà el tret de sortida a la temporada 16_17.

Aquestes jornades estan també obertes a tots els nens i nenes d'altres clubs  de les diferents categories que vulguin entrenar amb nosaltres. També podran venir els que no han jugat mai a futbol i voldrien fer-ho amb nosaltres.

Nens i nenes gaudint del futbol
Els nous jugadors en plena activitat.

14 d'Abril de 2017

TORNEJOS DE SETMANA SANTA

Crónica del primer dia de l'Infantil A al Torneig Sant Jaime de Lloret de Mar.

A les 8:30 ha tingut lloc la presentació dels equips amb més de 10 clubs diferents que han participat en diferents categories. El primer partit l’ hem jugat en el Mpal de Riuderenes contra l’equip francés del Menucourd. Partit amb  escases ocasions per part del rival i oportunitats no aprofitades excepte per el nostre Infantil A que amb un futbol pràctic ha guanyat per 1 a 0. A les 17:00 i de nou a Riudarenes s’ha afrontat el segon partit amb bon joc i s’ha guanyat al AT Riudeperes per 4 gols a 0. Amb els resultats d’vui estem classificats per a quarts. Demà a partir de les 12:00 en el Mpal de Riudellots de La Selva ens jugarem pasar com a primers o segons de grup contra l’equip italià del LUCIANO MANARA, on un empat sería suficient per afrontar la segona ronda com primers classificats.

7 d'Abril de 2016

Presentació del llibre "JOC BRUT" a càrrec del nostre entrenador JORDI BOIXASSA

El proper divendres dia 8 d’abril a les 20 h a la sala Abat Senjust de Ripoll hi haurà la presentació del llibre “JOC BRUT” a càrrec del autor Ripollès JORDI BOIXASSA. La seva amplia trajectòria en aquest esport va des que era jugador en equips com CF Ripoll, Escola Futbol de la Garrotxa, C.T. de la FCF a Palamós, UE Figueres, Roses, Olot.... També com entrenador en el CF Ripoll, Penya Blau Grana de Ripoll, UE Sant Quirze de Besora, UE Campdevànol, Sant Vicenç de Torelló, CE Abadessenc, Monestir.

Actualment compagina la tasca de tècnic com a segon entrenador del CF Ripoll i entrenador del Benjamí “C” de l’Escola Futbol Ripollès.

En aquest llibre destaca d’una manera divertida moltes anècdotes ocorregudes a la seva vida futbolística que tal i com ell diu:  HE FET, M’HAN FET i HE VIST FER.